środa, 19 grudnia 2012

9.

 Follow me on tt  <KLIK>

1) Niall : NO POKARZ JAK TY TO ROBISZ !
Ty : Niall, to może się źle skończyć ! Zrobię ci krzywdę !
Niall : Ty mi ?! Potrafię przesunąć ciężarówkę jednym palcem...No dajesz...
Ty : Pamiętaj...Sam tego chciałeś...












2) Louis : Harry, gdzie jest Kevin ? Nigdzie go nie ma...
Harry : Swoja drogą...nasrał mi rano na twarz...Trochę się na niego zdenerwowałem...
Louis : STYLES ! GDZIE JEST MOJE DZIECKO ?!
Harry : Można powiedzieć, ze wyszedł na dłuższy spacer.
*Louis zapłakany wychodzi*













Harry : Grzeczny piesek...

3) Mama : O [T.I] ! Twoi chłopcy śpiewają !
*zbiegasz jak najszybciej na dół i pogłaśniasz telewizor na fula*
Telewizor :OOOOOO OOOOO OOOO CZEJSING DE SAN ! 
Ty : 














4) Ty : Niall...Poznajcie się ! To mój nowy chłopak...Jest silny, przystojny, romantyczny, PO PROSTU IDEAŁ ! ♥
Niall : 




















5) Liam : Chłopaki ! Wychodzę z [T.I]!
Niall : 












Liam : W takim razie, obiadu dziś nie będzie...To do zobaczenia ! 

 










Niall : *wciąga cie do środka i krzyczy* DO KUCHNI DO KOTLETÓW ! NATYCHMIAST ! 

6) Zayn : Harry...Widziałeś gdzieś [T.I] ? 
Harry : 














7) *siedzisz w kinie na premierze nowego filmu o 1D w 3D*
Harry : 


















Ty : 













8) Dziennikarz :Harry, słyszeliśmy, że [T.I] cie zdradziła...
Podobno strasznie to przeżyłeś...

Liam : 

















Dziennikarz : Liam, wszystko dobrze ?
Liam : Tak, tak, kontynuujcie...


2 komentarze:

  1. Świetne imaginy. :3
    przy okazji zapraszam na naszego bloga, właśnie pojawił się 3 rozdział . http://iisophiie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jebłam przy 8. Liam, hahahaha. Ciekawe czemu się tak spiął? Hymmmm

    Pozdro Is.Izkaxxx

    OdpowiedzUsuń