niedziela, 7 października 2012

2.

1) Harry : Haha, [T.I] wstawiła na tablice zdjęcie jakiegoś debila tańczącego balet










Harry : Zaraz, zaraz. Tym debilem jetem ja...














2) Ty : Harry nie będzie ci przeszkadzać, jeśli dzisiaj będę spać bez spodenek ?



















3) Ty : Harry, zepsułam samochód. Mogłbyś mi pomóc ?
Harry : Kochanie, ale teraz mecz...
Ty : A za buziaka...?
Harry :












4)  Zayn : Chłopaki ! Wyniki przyszły ! Zaraz dowiemy się kto jest ojcem dziecka [T.I] !
Liam :
















Zayn : Gratulacje Harry ! Będziesz ojcem !



















5) Ty : Harry ! Mam dość tego bałaganu ! Albo bierzesz, się za sprzątanie, albo śpisz dzisiaj na dywanie !
Harry : A ja mam dość sprzątania !













6)  Harry : A skąd to sine oko ?
Ty : Louis rzucił we mnie krzesłem...Ale przez przypadek.
Harry : Teraz to ma wpierdol.













7) Niall : [T.I] ! Harry się w tobie podkochuje !
Harry : Jeszcze jedno słowo...Jeszcze jedno !











8) Kiedy w radiu zapowiadają twój ulubiony kawałek :










Nagle okazuje się, ze nastąpiła pomyłka i w głośnikach rozbrzmiewa piosenka Justina Biebera :











9) Ty : Harry, mówił ci juz ktos że jesteś sexi ?
Harry :Nie...Tylko parę osób...














10 ) Ty : Harry, mógłbyś pomóc zapiąć mi stanik ?















_____________________________________

Teraz trochę imaginów z Hazzą :)
Następnym razem, będą z innym :3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz