sobota, 13 października 2012

4.

1) Zayn mówi Liamowi, ze się z tobą żeni
Liam :  

Louis :


2) Louis kiedy widzi, że ty i Harry obściskuje się na środku ulicy 

3) Ty : The Wanted ? Najlepszy zespół o jakim słyszałam !
Chłopaki :

 4) Kiedy wychodzisz z basenu w mokrej bluzce
5) Harry i Louis siedzą i podsłuchują twoja rozmowę z przyjaciółką 
Ty: Harry nie jest w moim typie...Louis to co innego...
Louis :

Harry : 

6) Ty: Louis, jesteś tak przystojny ! Nie widziałam, jeszcze takiego ! Chyba się zakochałam...
Louis: Nie ty jedyna...

7) Liam: Myslisz, że mam u niej jakieś szanse ?
Louis: Jasne, ja nie jestem tak samo przystojny jak ty...

Liam: Serio tak myślisz ?
Louis: Nie...

8) Ty: Liam, mógłbyś mnie przytulić ? Zimno mi...
Niall: Przepraszam, ale to miejsce jest już zajęte przez kogoś innego.

______________________________________________

Dzisiaj trochę więcej Louisa :)
Co myślicie ? :)

2 komentarze: